مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

می خواهم خودم باشم

رمضان کریم هم دارد تمام می شود چند ساعتی بیشتر نمانده :( 

خوشا به حال کسانی که از روزه داران واقعی بودند و از همه توانشان برای خودسازی و انقلاب درونی بهره بردند...

و بدا به حال این حقیر که جامانده از این راه و درمانده از این توفیق شد.


دعای امسالم این است ، خداوندا می خواهم ماه رمضان سال آینده جبران کنم ، یک هفته اخیر یا بیشتر ، اوضاع روحی خوبی نداشتم و در منجلاب افکار گیر کرده بودم تا دیشب هم اینطور بود و مرا به ناکجا آباد کشاند ، دلم می خواهد خودم باشم ، آن خودی که خدا خلق کرد بدون زر و زیور دنیایی ، بدون گناه و بدون هر آن چه که خدا را از من می گیرد ، می خواهم دردم خدا باشد ... 


***


درد است که آدمی را راهبر است. در هر کاری که هست، تا او را درد آن کار و هوس و عشق آن کار در درون نخیزد، او قصد آن کار نکند و آن کار بی درد او را میسر نشود_ خواه دنیا، خواه آخرت، خواه بازرگانی، خواه پادشاهی، خواه علم، خواه نجوم و غیره. تا مریم را درد زه پیدا نشد، قصد آن درخت بخت نکرد که: فاجاء ها المخاض الی جذع النخله. او را آن درد به درخت آورد، و درخت خشگ میوه دار شد.تن همچون مریم است، و هر یکی عیسی داریم: اگر ما را درد پیدا شود، عیسای ما بزاید؛ و اگر درد نباشد، عیسی، هم از آن راه نهانی که آمد، باز به اصل خود پیوندد_ الا ما محروم مانیم و ازو بی بهره.


۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان