مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

شب نوشت 4/22

پر از حرفم ، چند روزه قوت غالبم ، حرفای نگفته م شدن ، موضوع اصلا اینا نیست ، می دونین ، حس می کنم مثل یه شمع شدم ، می سوزم و محیط روشن می کنم برای اطرافیانم و در نهایت یه روزی خاموش خواهم شد ... 


خرم آن روز کزین منزل ویران بروم 

حرفا مثل تخته سنگ سیاه رو سینه م سنگینی می کنن ... 

۳ ۰
الـ ه ـام عـظـیـمـی
۲۲ تیر ۰۱:۱۹
اگر این احساس رو بقیه هم داشته باشن، خیلی بده... ینی معلوم نیست کیه که داره برای خودش زندگی می کنه، همه دارن برای بقیه زندگی می کنن...
انشالله عاقبتمون به خیر...

پاسخ :

وقتی غصه همه زندگی آدمو بگیره و شیطان هم بهش دامن بزنه و یه جوون از خودش و از همه چی دلسرد بشه و ببُره :( چه باید کنه آخه 
با این وضع روزگار 
بهار ..
۲۵ تیر ۱۵:۰۸
اینکه آدم محیط را برا بقیه روشن کنه خودش یکی از زیباترین حالات ممکنه برای اهداف زندگی...

پاسخ :

قبول ، اما چیزی برای خودم نمونده و خودم به جایی نرسیدم 
مریم ..
۱۸ آبان ۲۳:۳۷
منم گاهی درگیر این حس میشم...برا خودم غیر مفیدم و برا بقیه مفید

پاسخ :

ایثار بخش زیبایی از زندگیه 
من همیشه در خدمت دیگران بودم ، خصوصا خانواده از این نراحت نیستم ، چیزی که آزارم می ده بی سامانی خودمه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان