مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

روزنوشت سیزدهم

روزهای گرم تابستان و بی برنامگی های روزانه من ، همه و همه دست در دست می خواهند حال خوب را از من دریغ کنند . این روزها توان نوشتن ندارم بیشتر بلاگ دوستان را مطالعه می کنم ، معنای زندگی صفحه زیبای سطرهای سفید به شدت برایم دلنشین بود . 


آفتاب به نیمه حیاط را هم رد کرده و الان دقیقا روی گیاهان است ، گل ناز و گل گندمی بیشتر گلدان های ما هستند در حیاط ، گل نازی که توی اتاقم بود رو هم به جمع اونها اضافه کردم برای اینکه در طول روز باید در حدود 6-7 ساعت در آفتاب باشد و آب زیادی هم نمی خواهد ، از پشت شیشه پنجره و در اتاقم به حیاط تماشایشان می کنم . یک حال خوبی دارد . در همین خط دید گلدانهای اتاقم را می بینم تا سرم می چرخانم به مقابل که صفحه بلاگ ظاهر می شود . روزهایم ساکن است اما یک جورهایی اگر سخت نگیرم قشنگ است ، قشنگی هایی موقت انگار روزهای پیش از طوفان را سپری می کنم . حدیثی دیدم از مولایم و سرورم امام حسن عسکری (ع) روحی فداک که فرمودند :  دور‌‌اندیشی را حد و اندازه‌ای است که اگر بیشتر شود ترس است. . از این رو تصور می کنم من این مدلی شدم و این ماجرا در روانم ریشه کرده که مداوم در حال فکر کردنم و فکرهای بی حاصل و بی نتیجه ...


نمی دانم دقیقا در این بحران جوانی برای حرکت و دوری از رخوت و سکون فکری و عملی چه کنم ؟ :( 



۳ ۱
شاهین ام
۲۶ تیر ۱۷:۱۳
من هم چنین مشکلی دارم:(.....

پاسخ :

خب اگر می تونید سریع مشکل رو برطرف کنید که خانمان سوزه هاااا ...
الـ ه ـام عـظـیـمـی
۲۶ تیر ۱۷:۱۷
ممنون از نگاهِ پرلطفت دوست جان :)

چقدر این حدیث عجیب غریب خوب بود... نخوانده بودمش... عجیب است....

پاسخ :

سلامت باشید ، ممنون از شما برای نوشتن چنان پستی :) 

تنها مشکل و کل مشکل ما دور شدن از راه اهل بیت و قرآن هست و لا غیر 
♥ محجبه ♥
۲۷ تیر ۲۲:۲۸
وب زیبایی دارید :)))

پاسخ :

سپاسگزارم ، قطعا نگاه شما زیباست و این بلاگ دست و پا شکسته من رو زیبا دیده اید :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان