مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

سحر خیزی

از قدیم گفتن 


سحر خیز باش تا کامروا باشی !!!


بعد از سفر 9 روزه پیاده روی اربعین و شرایط حاکم بر نوع سفر به لحاظ مدیریت زمان و استفاده بهینه از دقیقه ها ، بر این شدم تا سعی کنم عادت هایی رو که در سفر پیدا کردم رو نهادینه کنم . 


از جمله ی این عادت ها ، سحر خیزیه ، قبلا هم سحر خیز بودم اما این روزها زودتر و راحت تر از خواب رها می شم . 


باید سعی کنم نظم بیشتری به کارها بدم .

درست گفتن که : بسیار سفر باید تا پخته شود خامی 


بنده حالا در حال پختنم 


ماجراجویی و کشف رو به شدت دوست دارم از این رو سعی می کنم تا بیشتر سفر کنم 

حتی سفرهای درون شهری با دوچرخه :) (البته فعلا هوا خیلی سرده)


در نهایت باید بگم سحرخیزی به شدت به نشاط و روحیه انسان کمک می کنه و اگر ورزش هم در طول روز چاشنی زندگی باشه که دیگه معرکه می شه 


کامروا و ورزشکار باشید :) 


یادم می مونه که باید سحر خیزتر باشم و باقی بمونم 

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان