مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

آزار

یک حسی سراغ من میاد وقتی ، وبلاگ های دوستان رو مطالعه می کنم ، چقدر جالب ، چقدر خوب و زیبا می نویسند از روزهاشون و بالا و پایین زندگی شون می نویسنُ اطراف خودشون رو اعم از انسان و شرایط رو با علم و دانش خودشون تحلیل می کنن ، راستش به شدت به این دوستان قبطه می خورم ، از این جهت که بیشترشون یا همسن و سال من هستن یا چند سالی کوچکتر ، غم عمیقی تمام قلبم رو فرا می گیره که چرا من توانایی نوشتن ندارم ، چرا مطالبی که می نویسم از زندگی خودم ، خواننده نداره ، چرا جذابیت نداره ؟؟؟ صادقانه ، یعنی من دنبال توجه هستم ؟ 

چه چیزی توی زندگی من ، منُ تا اینجا کشونده ؟ دلیل این سردرگمی ها چیه ؟ چرا من و شخصیتم برای دیگران جذابیت و جاذبه و محبوبیت ندارن ؟ 

چرا در این سنین حس سنگین پوچی برای من وجود داره ؟


در پست قبلی روایتی از روزهامو نوشتم اما با رمز برای اینکه همه نتونن بخوانن ، دوستانی گفته بودن اگه مطلب پرباریه رمز رو بدید ، باید عرض کنم که زندگی من شاید چیز به درد بخوری برای کسی نداشته باشه و نوشته های من صرفا جهت نوشتنه و گفتگو با دوستانی که یک در میلیون برای من کامنت می ذارن ، لذا در صفحه یک جوان بی حاصل دنبال هیچ مطلب مفیدی نباشید . 


تشکرات فراوان 

۳ ۲
رقَـیـه ..
۰۱ آبان ۲۲:۵۳
به نظر منم حتما که نباید مفید باشه همین که دردی گفته بشه و دلی شنیده بشه کافیه:)) 

پاسخ :

تشکر از درک عمیق شما (گل)


نیلی
۰۱ آبان ۲۳:۱۷
از همین الآن سعی کن دیگه جوان بی حاصل نباشی.

پاسخ :

تا همین حالا خیلی هم تلاش کردم اما ...
کوثر متقی
۰۲ آبان ۱۶:۵۸
چند وقت پیش من هم دچار حس پوچی شدم شاید تو موقعیتی بودم که خیلی دوست داشتن باشن اما بازم  ...دوستی پیشنهاد خواندن روزانه چند آیه قرآن با معنی را دادن قرآن را بخونید به دید معجزه به عنوان مسکن 
اثر داره 
روزی 5 آیه مثلا ولی بخونید پیلییز


+نظر را دوست نداشتید نشر ندید ...

پاسخ :

چشم ، تلاش می کنم به این توصیه جانانه جامه عمل ببخشم 
ممنونم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان