مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

دلم ...

جمعه ها دلم می گیرد 

از نبودن های غیرعادی ، برای استاد نامه الکترونیک فرستادم ، بعد از چند روز پاسخ آمد ، پاسخ دقیقا چیز هایی بودند که من نداشتمشان ، از آن نداشتن های با حسرت ، آن نداشتن هایی که گاهی با از دست دادن آخرت همراه می شوند . مانده ام در جواب استاد :( آیا بگویم همه این هایی که نگاشته اید همیشه در من نبودند ؟ یا اینکه باز خودم رو فریب دهم که جوانی یعنی امتحان و کسب تجربه ؟ و یا چند مدل پاسخ دیگر 


اما تصمیم من در آخر این است ، برای استاد می نویسم :

استاد عزیز ، من دوست دارم که خوب شوم ، راه صحیح زندگی را بیاموزم ، می خواهم افقم را روشن ببینم ، می خواهم سالم و ساده بیاندیشم به دور از تجمل و فخر و تحقیر 


کمکم کنید در این هزار توی زندگی ، در مسیری قرار بگیرم که نهایت آن رضایت خدا باشد ولا غیر 

دلم پرنده بودن می خواهد .

۲ ۱
حرف دل !...
۱۸ دی ۱۰:۲۷
پر بزن ...

پاسخ :

ان شاالله که بشه 
خانم خوشبخت خانم خوشبخت
۱۸ دی ۱۰:۴۷
بعد از کلی گشتن توی وبلاگها چ خوب که ی وبلاگ پیدا شد که از زندگیش نوشته.

پاسخ :

ممنونم از لطفتون 
هستن وبلاگ های بسیاری ، توصیه اکید دارم که به وبلاگ انارماهی سر بزنید و لذت ببرید از مطالب پر بارشون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان