مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

روزانه 1

امروز هم با همه سختی ها و فراز و نشیب هاش داره تموم می شه ، امیدوارم خروجی روزهاتون ، خوشحال کننده و حداقل امیدوارانه باشه .


برای من روزها به گونه ای دیگه رقم می خوره ، بسته به شرایط آدم ها روزها متفاوتند ؛ ممکنه روزی در جایی جشنی برپا باشه و دقیقا در همون زمان در جایی عده غمگسار باشن . 


شرایط منم طوری هست که تا میام کمی شاد باشم و زندگی کنم ، حقایق زود میاد جلو چشمم و رویای منو تار و مار می کنه .


مدتهاست که دنبال تغییرم و دنبال بهبود بخشیدن به سطح کیفی زندگیم اما واقعا برام دشواره 

از خیلی ها کمک خواستم ، فایده ای نداشت ، سعی کردم با تنهایی خودم بتونم کم کم حتی شده با زمان زیاد ، مسائل رو حل کنم .

قسمت بدِ ماجرا اینه که همیشه همه چیز به خواست ما پیش نمی ره و در حین خوب شدن یهو همه چیز به هم می ریزه . 


در پایان بگم ، قرآن رو از یاد نبریم و همینطور خودم و شما رو به تقوای بیشتر دعوت می کنم . 



۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان