مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

دوستان نابکار و بی خرد

مدتی است با گروهی از دوستان ( از حیث ارتباط و سلام علیک همیشگی ) که از بیخ تشیع و مذهب را ، حتی از هر نوع را به استهزاء و تکذیب می کشانند روبرو شده ام ، بحث می کنم و تبادل ، دوتا آنها می گویند و دوتا من ، مشکلشان ، مشکلات جامعه است می گویند اسلام این است !!!


بی خردند و بی حساب ، دلسپرده پهلوی مفلوک و مخلوع و در به در 

از اوی جنایتکار بتی ساخته اند قدیس و دلسوز مردم !!!


دلم می خواهد دانشم در این حوزه آنقدر قوی باشد که هیچ شبهه ای را از قلم نیاندازم و با یقین حاصل از قلب و ایمانم جوابشان را بدهم .


امام هدی ، امام مهدی عج عزیز ما ، سلام علیکم 


ای ذخیره انبیا و اوصیا 

ای عظمتی که در بیان من نمی گنجید 


این روزها بیشتر از هر روز دیگر ، حس می کنم تنهایی شما را ، هستند دوستان شما قبول ، اما دشمنانتان نیز کم نیستند .

فدای شما بشوم مولای آخرالزمان 

ای کاش زودتر هر چه زودتر غیبتتان پایان بیابد و دل ما به نور شما وعده الهی روشن گردد .


دارند حق همه را حتی حق الله را از بیخ می کنند . 

دعایمان کنید مثل همیشه و این روزها بیشتر .

دوستت دارم ،


با احترام و عشق 

 جوانی که دوست دارد شیعه واقعی شود 

۱ ۰
مهدی صنعتی
۰۹ بهمن ۰۸:۰۰
راهش مطالعه هست
کتاب های مهم تاریخی دوره پهلوی رو مطالعه کنید

پاسخ :

سپاس از راهنمایی و توجه شما دوست عزیزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان