مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

فاطمه زهرا

فاطمه زهرا نام دختریست در خیال و تخیل من که در آینده ای که نمی دانم اصلا اتفاق می افتد یا نه ؟ فرزند من خواهد شد . 

دوستش دارم بی نهایت ، همیشه تصورش می کنم ، همیشه وقتی دختران کوچولوی با حیا را می بینم به او فکر می کنم که فاطمه زهرا هم باید چنین باشد و چنان ، این روسری به او می آید ؟ یا این لباس صورتی بسیار بسیار تو دل برو که مدتهاست در کمدم نگه داشته ام .

فاطمه زهرای من دختر خوبی ست ، باید طوری پرورش پیدا کنه که الگوی زندگیش در همه ابعاد بانوی دو عالی صدیقه طاهره (س) باشن . 


انقدر راجع بهش فکر می کنم که گاهی یادم می ره که فقط تخیله 

فاطمه زهرای 4 ساله با قد و بالای کوچوکش با چادرش و لپ های گل انداخته اش ... 

خدایا داشتن فاطمه زهرا با کیفیت یک فرزندِ دختر اسلامی و شیعه بزرگترین موهبت خواهد بود برای من .

نمی توانم خوب درباره اش بنویسم ، قلم ضعیف و ناتوان من در همین حد است . 

فقط می توانم به بهترین شکل ممکن به ش فکر کنم و صدای بازی و خنده هاش رو تصور کنم . 


خداوند همه فاطمه زهرا ها و دختران سرزمین ما رو هدایت و فاطمی کنه ان شاالله 



۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان