مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

از لاک جیغ

قدیم ترا ، ریش نمی ذاشتم و صورتمو با تیغ اصلاح می کردم ، تو مذهب لنگ می زدم و هر موسیقی ای گوش می دادم ، هم اهل نماز بودم و هم اهل موسیقی و این چیزا 

نمی گم متحول شدم چون هنوز به دستاوردی تو زندگیم نرسیدم اما تلاشم اینه خدا و دین محور زندگیم باشه تا جایی هم که می تونم دارم تلاش می کنم براش ، حالا امشب تو یه جمعی بودیم و سری جدید خندوانه که به نظرم به شدت مبتذل و افتضاحه داشت پخش می شد و من گفتم این چیزای مزخرف چیه ؟؟؟ یکی از جمع که شش سال از من کوچکتره برگشته بهم می گه ، تو خودت ما رو به این چیزا تشویق می کردی :( 


پدرشم گفت با لحنی کنایه الود گفت اون مال قبل بود الان فرق می کنه . 


خیلی ناراحت شدم ، خیلی 

یعنی باید گذشته تاریکم رو به روم بیارین ؟؟؟؟؟

آخه درسته 

من دارم سعی می کنم بندگی کنم اگر چه که بضاعتم ناچیزه اما دارم سعی می کنم . دوست دارم از لاک جیغ تا خدا باشم و عاقبت بخیر بشم 

، یا امام زمان عج شما که می دونین من دوست ندارم دامنم به گناهی آلوده بشه ، کمکم کنید از این وضع در بیام . 


۱ ۳
عین نون
۲۸ خرداد ۱۵:۲۶
چه گذشته مشابهی :)
چه تجربه مشابهی :) 
بله متاسفانه اینجوریه! :((
دست آقا رو سرمون :)

پاسخ :

عاقبت بخیری باشه برای همه زیر سایه آقــــــا امام زمان (عج)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان