مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

مدرسه قرآن و عترت

سلام نا دیگر خداست 


بالاخره بعد از مدتها برام پیامک تایید ثبت نام در مدرسه قرآن و عترت اومد و من به شدت ذوق کردم :) ، خیلی دوست داشتم که تو این مدرسه باشم و توی کلاسهای فوق العاده ش شرکت کنم ، این مدرسه جزء بهترین هاست ، اگر روزی فرزندی خدا بهم هدیه کرد ، حتما و حتما و یقینا برای آموزش ثبت نامش می کنم توی چنین مدرسه ای ، که از همون ابتدا راه و روش صحیح رو با استفاده از قرآن عظیم الشان بیاموزه ، چند برگی از درس اول که مربوط به لزوم و نحوه رجوع به قرآن بود رو مطالعه کردم و در همین چند برگ به نتایج بسیاری زیبا و زیادی رسیدم ، باید خیلی زودتر از اینها دست به کار می شدم ، اما همینم خدا رو شکر ، خدایا شکرت برای مهربانی ها و نعمت هات ، ممنونم از کسی که بزرگواری کرد و منُ با این مدرسه آشنا کرد ، فعلا در دوره غیر حضوری ثبت نام کردم تا ان شاالله در فرصت های بعدی در کلاس های حضوری شرکت کنم از وجود اساتید بهره ببرم ، ان شاالله 


آزاد سازی خرمشهر مبارک ، به قول حضرت آقا ، آزاد سازی های بیشتری در راه است :) قلب


خوشحالم 

الحمدالله



۰ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان