مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

ماه مبارک و زیبای رمضان

تقویم را که ورق می زنم متوجه می شوم که با ماه مبارک فاصله ندارم :) 

ماه زیبایی ها و رنج های سازنده و خوشا به حال انسانی که در این ماه متبلور می شود از صاحب سفره رمضان 

ماه رمضان امسال در حالی نرم نرمک می رسد که وضعیت عمومی کره زمین به سوی گرمای بیشتر می رود و ممکن است این گرما برای روزه داران بزرگوار کمی مشکل ایجاد کند ، من خودم هم از این موضوع کمی واهمه دارم اما از آنجایی که رحمان رحیم همواره یاری گر ما بوده قطعا طاقت و تحمل هم عنایت خواهد کرد ان شاالله 


***

من گاهی خیلی شکوه می کنم از روزگار و آدم هاش ، یهویی انگار کاسه صبرم لبریز می شه و دلم می خواد نیست بشم اصلا ولی وقتی طوفان می خوابه دیدم تغییر می کنه ، دم دمی مزاج شدم ، مبادا کسی کاری کنه که از چهارچوب فکری من بیرون باشه !!! واویلا که از چشمم می افته برای مدت بسیار ، خب هر کسی یه مدل خاصی داره ، البته که سعی در از بین بردن رذایل اخلاقی هم هستم :| 

***

کنکورها رو دادیم و حالا منتظر نتیجه ایم ، شاید باور نکنید اما آینده من به این نتایج وابسته ست ( اینجوری نوشتم سازمان سنجش یه کاری برام بکنه )

ولی جدا تاثیر گذاره ممکنه راه زندگیم عوض بشه :( 

حس خوبی دیگه به دانشگاه و فضاهای مشابه ندارم 

خیلی برام سخت شده و من باید تحمل کنم تا این بحران های جوانی رو با موفقیت پشت سر بذارم :)

۱ ۰
اندیشه پویان
۲۶ خرداد ۲۲:۱۴
عالی بوددددددددددددد لایک و سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان