مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

روزنوشت 6

دلم پره و گرفته ، شاید مثل همیشه 

هر صبحی که بیدار می شم امتداد روزهای قبله و با کمترین تفاوت ها ، هی دارم فکر می کنم اما به نتیجه ای نمی رسم راجع به خودم ، آینده من چه خواهد شد ؟ می گن کار و تلاش امروز آینده خوب برات میاره ، همین که این جمله به ذهنم خطور می کنه دوباره ناراحت می شم ، من فقط درس خوندم اونم کم و زیاد :( که تو این زمان و وضع جهان اصلا فایده و ارزش نداشت ، معلوماتم دارن از ذهنم پاک می شن به واسطه این وقفه یک سال و نیمه . 

اصلا حالم خوب نیست این روزها ، این شب های روشن رمضان این شب های گرانسنگ قدر ، برای من شدن یه اتاق که بشینم و فقط فکر کنم به خودم و گذشته ام ، گذشته ای که هیچ دوست ندارم دوباره اتفاق بیوفته :( دعا می کنم و نماز می خونم اما انگار یک جا نه صد جای کار می لنگه ، خدا هست و شاهد ، با خودش شاید می گه از این خیری در نمیاد بذاریم به حالش خودش ، هی دو خودش بچرخه تا فرصتش تموم بشه و نوبتش سر بیاد ... 


نمی دونم ، خسته ام از این دورِخودم چرخیدانای بی حاصل و بی ثمر ... 

۱ ۰
رنگ خدایے . . .
۰۶ تیر ۱۹:۲۸
متاسفانه به این درد مبتلام :(

چی میخواستیم بشیم و چی شدیم! 


ولی نشستن و دعا کردن تنها به جایی نمیرسشه! حرکت باید کرد. 

پاسخ :

الهی به حق حضرت زهرای مرضیه (س) گره از زندگی همه جوونا باز بشه در این شب بزرگ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان