مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

غایب از نظرها

سلام بر ثلاله پاک زهرای طاهره (س) روحی فداک 


آقا جان خودت می دانی که عمق گناهانم از همه چاه های زمین بیشتر شده و قلبم سیاه 

قدرت نوشتن چندانی ندارم که مثل بعضی ها به زیبایی برایت دلنوشته بنویسم و تنها می گویم ...


آقا ، آرزو دارم یک بار ببینمت ، دوست دارم بهم قول بدهی که لحظه رفتنم اجازه دهی سر بر خاک پایت بگذارم ای نور خدایی 

دوست دارم صورتت را ببینم ، آقای من آقای همه عالم ... 


ساده می گویم و معمولی همچو خودم 


دوست دارم ببینمت 


+دلتنگی برای امام با گناه جور نیست اما دلم تو را می خواهد 

+نداری غلامی به بدحالی من ...

۲ ۱
الـ ه ـام عـظـیـمـی
۱۰ تیر ۰۳:۰۰
آخ که آدم در این تعارضهایش باید چقدر دست و پا بزند... دوستت دارم ولی گناهکارم... ببخش...
Roghaieh ..
۰۲ مرداد ۲۲:۴۶
همین که سعی کنیم از خودمون راضی نگش داریم
بسمونه/حالا چه لزومی داره ببینیمش
اصن قشنگیه غیبت به همینه...تازشم اونایی هم که امام و دیدن واسه چیزای ضروری بوده
والا.

پاسخ :

دیدنشون به نظرم فوق العاده ترین حس و اتفاق روی زمینه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان