مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

راه بی انتها

سلام 

شهادت اسوه اخلاق و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) رحمة اللعالمین و امام عزیزمون امام تنهامون حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت شمس آقا علی ابن موسی الرضا (ع) که جان ناچیزم فداشون رو بر همه اهل عالم تسلیت عرض می کنم . 

دارم سعی می کنم خوشحال باشم اما دو روزِ پیش زن داییم از دنیا رفت ... :( و خانواده ها دوباره داغدار عزیزی شدند ، انالالله و انا الیه راجعون 

و خودم خیلی ناراحتم از دیشب دوباره اون مسائلی که آرامشم رو به هم می زدن ، اومدن سراغم و همه ساعات پشت سر گذاشته رو در حال مبارزه با اون افکار هستم . 

چیزی که خیلی آزارم می ده ، نداشتن کسیِ که بتونم راحت باهاش حرف بزنم بدون ترس از قضاوت شدن و اجرای حکم پس از قضاوت ، به حال کسانی که ازدواج موفق دارن قبطه می خورم و تو فکر فرو می رم ، نمی دونم این چه دردیه من دارم آخه ؟؟ :( حس می کنم زیاد از حد طبیعیه ، نمی دونم ... هعییی 


از طرفی هم روم نمی شه با کسی صحبت کنم :( تا شاید بهتر بشم ، از اینجا هم می ترسم از قضاوت کسانی که می خونن مطالب رو ، زندگی خیلی سخت نیست اما مطمئنم من سختش کردم .

خدا می دونه دارم تلاش می کنم حتی شده یک پله هم نسبت به گذشته بهتر باشم ، اما ای کاش هیچوقت فکر ازدواج برای من پر رنگ نمی شد ، با حساب و کتاب سر انگشتی تا دوسال و نیم دیگه نمی تونم ازدواج کنم (تازه به شرطی که به ملاک هایی که برای خودم تعیین کردم برسم) دو سال یعنی 730 روز و 730 روز یعنی 17520 ساعت ... عدد بزرگیه و هر ثانیه و لحظه ش برای من ... 


با خودم اشکالی نداره ، اگه خدا نمی خواد ، حتما حکمتی توش هست... چی بگم آخه ، نه به زوره و نه در یک لحظه ... 

دعا کنید حداقل تحملم بیشتر بشه ، صبرم بیشتر بشه 

هیچ راهی ندارم 

دوره جوانی سخت و طاقت فرساست در این برهه 

باشد که از زمره آنهایی باشم که خداوند برایشان لبخند می فرستد :) 


۴ ۱
نسترن گلزار
۰۹ آذر ۱۷:۴۳
تسلیت عرض میکنم
خوب موندن خیلی زیاد سخته، خعلی...
:(
آدم وقتی تصمیم به  انجام ندادن یا انجام  دادن یه کار میگیره انگار موقعیتی پیش میاد که بهت ثابت کنه تو نمیتونی البته نه همیشه مثلا تصمیم میگیری غیبت نکنی اما همون موقع از آسمون یه نفر میفته که شروع میکنه به غیبت از یه نفر دیگه و تو انگار نمیتونی هیچکار دیگه ای بکنی. قضیه ی این روز های من...
انشاءالله عاقبتتون به خیر بشه


حسین
۰۹ آذر ۱۷:۴۶
ازدواج خرج داره اگه جمع و جور باشه خوبه
تو همین عروسی ها کلی اسراف میشه 
رفاقت به سبک شهید
۰۹ آذر ۲۱:۴۴
تسلیت عرض میکنم مارو هم در این غم شریک بدونید 

پاسخ :

رحمت واسعه خداوند بر شما 
نسیم ...
۱۰ آذر ۰۳:۴۰
تسلیت عرض میکنم شهادت آقامون رو...
بله شدایط سختیه... ولی خب توکل کنید بر خدا... همه چیز درست میشه...

پاسخ :

کسی رو جز خدا ندارم ، فقط از اینکه شرمنده شم غمگینم ...
دعا کنید به حق اهل بیت عاقبت بخیر بشیم همگی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان