مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

او کجا و من کجا !

نه برادری دارم و نه خواهری که هم سن وسال خودم باشن تا شاید می تونستم راحت حرفامو بهشون بگم ، از دید من جوان بودن تو این سال ها بسیار دشواره بسیــــــار 


نتیجه آزمون ارشد هم نمیاد ببینیم باید چه کار کنیم ؟؟؟؟ بلاتکلیف و یه لنگه پا رو هوا موندیم ، مسئولین هم که حقیقتا تو دیوار کاش یه ذره به صحبت های حضرت اقا گوش می دادن :( 


البته من انتظار زیادی ندارم چون خودم هم در مسئولیت خودم اهمال کاری کردم ، توی درس خوندن و توی رشد . 

وقتی خودم درست عمل نمی کنم چطور متوقع باشم از دیگران ؟؟؟ 


پناه می برم به خدا از شرّ نفس و دوم شیطان و همه خطواتش که روزگار منُ سیاه کرده . 

حقیقت این روزهای من اگر صادقانه بگویم : دوری از الله است . 


دلم برایت تنگ شده خدای رحمان و رحیم ... 

ای کاش به قدری خوب بودم که امکانات ویژه را برای من هم می فرستادی 

دلگیرم از خودم ... :(


ایشان هم جوانی بودند و من هم 

هر دو مسلمانیم اما او کجا و من کجا !

۱ ۳
Roghaieh ..
۰۲ مرداد ۲۲:۴۸
ایشون که ماشالا مرزه چهلو رد کردن تو این عکس!

پاسخ :

بالاخره جوان که بودن ، در مثل مناقشه نیست :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان