مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

آرزو

دلم می خواد حالا که همه جا تاریک شده و شهر تو یه آرامش نسبی قرار گرفته و به خواب موفت فرو رفته ، درست همین لحظه که قلبم داره از جا کنده می شه ، درست الان که دارم سعی می کنم آتش جانم رو با مداحی و صدای آقای مطیعی ، سرد کنم . 

توی این بی خوابی ها ، تو این سیاهی ها که وجودم رو فرا گرفته و خدا می دونه که چقدر پرم از آلودگی ها و پلشتی های دنیا ، غم که ته نداره 

دوست داشتم یه اتفاقی می افتاد ، توقعم زیاده و منوجه ام که دارم یه دعای بیشتر از اندازه ام می کنم ، دلم می خواد تو آغوش امام زمان (عج) ... 

ای کاش می تونستم صداشونو بشنوم و باهاشون حرف بزنم و کمک بگیرم ، دلم می خواد سکوت اینجا رو صدای آسمانیشون می شکست ، مثل یه رفیق ناب یه دلسوز به تمام معنا هر چی بود رو براشون می گفتم بدون خجالت ...

خدایا ببخش که انقدر سطحم پایینه که چنین درخواستی دارم 

متوجه مقام ایشون و خاکی بودنم هستم فقط تو دلم مونده بود ...

روضه حضرت عباسه ع آقا ، کاش میشد یه نوری بهم نشون می دادی.

من که کسی رو جز شما روی زمین ندارم 

قسم به این بغض که به خاطر شماست 

دعام کنید 


از رنج هایی که دارم مطلع هستید ، امیدوارم ببخشید که خوب نیستم...

۷ ۳
کوثر متقی
۲۹ آذر ۰۷:۴۴
شاید ما صداشون را نشنویم ولی قطعا ایشون صدای ما رو میشنون نه؟؟
همین خودش آروم کننده اس
نسترن گلزار
۲۹ آذر ۰۹:۲۱
انشاءالله ...
انشاءالله خواسته و آرزوتون برآورده بشه چون خیلی ها رنج میکشن به خاطر نبودنش...
التماس دعا
نسترن گلزار
۲۹ آذر ۰۹:۲۵
انشاءالله...
انشاءالله خواسته تون محقق بشه چون خیلی ها از نبودنشون رنج میکشن...
خواسته تون ، خواسته ی خیلی هاست...
میم کاف
۲۹ آذر ۲۰:۰۵
ان شالله با لطف حضرت دوست دلتون آروم میگیره
نسیم ...
۳۰ آذر ۰۹:۳۹
ان شاءالله همه چی درست میشه...
رنج ها هم تموم میشن...
گلِ بهاری
۱۱ بهمن ۲۲:۱۳
ایشون صاحب ما هستن و حواسشون به ما هست...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان