مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

شاید راهی جدید و اتفاقاتی جدید

امروز می خوام برم و درباره رشته جدیدی که قصد کردم واردش بشم اطلاعات بیشتری از سازمان مربوطه ش بگیرم ، اینکه چقدر باید هزینه کنم و کلاس ها کِی شروع می شن و از دست سوالات ، امیدوارم خدا کمک کنه حداقل توی این مورد موفقیت های ناب و قابل قبولی کسب کنم . 


وضعیت روحی و جسمی اصلا مساعد نیست و دلم یک سفر می خواد که مثلا یک هفته باشه و جایی باشه بکر و عالی حتی وسط کویر ، که من هم خوب تغزیه کنم و هم خوب استراحت کنم و بتونم روح و جسمم رو به شرایط مطلوب باز گردونم ، دلم لک زده برای چنین سفری ، تصور کنید سبزی ها تازه و میوه های خوش آب و رنگ طبیعی شیر تازه گاو ، هوای پاک ، شب های ستاره بارون آخ آخ چه صفایی و چیزی که ندارمش یک دوربین عکاسی :) 


محتاج دعای شما هستم که بی تردید از سر صفایی که تو دلتون هست و نیت پاکتون مستجاب خواهد شد. 

۰ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان