مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

جمعه صبح استثنایی

امروز صبح 

با تاخیر فراوان چشمانم رو باز کردم ، روی زمین کنار بخاری خوابیده بودم با کلی خواب های عجیب و غریب بی ربط به هم 

ساعت ده و سی دقیقه ، تو ذهنم فکر کردم اگر بتونم حمام برم بد نیست ، اما از طرف مقابل هم یه حسی مانع می شد ، دقیقا داشتم تنبلی می کردم ، اما در نهایت تصمیم گرفتم که دوش بگیرم ، این کارم کردم ، خیلی خوب بود و با اینکه تاثیر داروهایی که دیشب خورده بودم هنوز هم توی تنم بود اما متوقف نشدم و دوش گرفتم .

ساعت 11:20 دقیقه 


رفتم برای صبحانه 

گزینه ای پیش روم : تخم مرغ ، عسل و پنیر و حلوا شکری عقاب ...

دلم شیر هم می خواست ، توی سوپر مارکت بعد از برداشتن شیر از یخچال ، چشمم به ساقه طلایی ها خورد ، یک ساقه طلایی هم به سبد اضافه کردم .


صبحانه رو با بسم الله الرحمن الرحیم شروع کردم ، شیر در لیوان و ساقه طلایی و عسل و ... 

میل شدند ، لپ تاپ روشن می شود ، شروع چک کردن اعلانیه ها(Notifications) از میل تا کانون و صفحه های مجازی اینستاگرامی 

یکهو و خیلی خردمندانه تصمیم می گیرم ، امروز صبح را در بلاگ عزیزم بنویسم . 


امروز حس می کنم حالم بهتر است . امروز سعادت خوب بودن را دارم . 


برای این حال خوب ، از خداوند سپاسگزارم . 

+دعا برای حضرت عشق مولا صاحب الزمان عج روحی لک فداء 


بسم الله الرحمن الرحیم


اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن 
صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ 
فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ 
وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً 
حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا


۱ ۰
پرواز ツ
۲۵ دی ۱۳:۴۱
خوندن پستتون دقیقا توو جمعه‌ای که از دلگیرترین جمعه‌های منه خالی از لطف نبود...
بسی لذت بردیم :)

پاسخ :

ممنونم از این انرژی مثبت ، باید سعی کرد در همه حال حتی شده یه ذره حال خودمون رو خوب کنیم . 

موفق باشین 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان