مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

به حق حضرت زهرا(س)

"چشمم به پوستری افتاد که روی یکی از ستون ها چسبانده شده بود، عکس گریان آقا و جمله ای از ایشان

 با چنین مضمونی: "من حاجاتم را در طول سال جمع می کنم و در ایام فاطمیه طلب می کنم" فاطمیه بود... دعا کردم.

 "خدایا به حق حضرت زهرا کمکم کن تا در راهی قرار بگیرم که به تو نزدیکم کند..."

برگرفته شده از golebahari.blog.ir

تازه این وبلاگ رو پیدا کردم و برام جذاب بود و لذت می بردم از خوندن و البته گاهی هم آهی می کشم از حسرت 
داشتم وبلاگ شان را می خواندم ، چندباری نظر گذاشتم اما نمی دانم چرا در ارسال نظر مشکل سیستمی ایجاد شد ، گفتم لابد قسمت نیست من چیزی بنویسم . ادامه دادم خواندن را تا به جمله سبز رنگ بالا رسیدم . 
همه زندگی من این دعاست . 

 "خدایا به حق حضرت زهرا کمکم کن تا در راهی قرار بگیرم که به تو نزدیکم کند..."
همین و بس !
۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان