مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

آخرین روزها

آخرین روزهای سال نود و چهار هم دارن سپری می شن ، به شدت درگیر خونه تکونی + تعمیرات و نوسازی هستیم به طوریکه بیش از ده روزه که آرامش رو به خودمون ندیدیم هر چند این میون ، تونستیم تو هیئت حضرت آقا شرکت کنیم و از بودن در کنار ایشون فیض ببریم .


همین حالا که مشغول نوشتنم ، نقاش عزیز طبقه بالا مشغوله ، هنوز فرشای اتاقم خشک نشدن :( و تقریبا خودمم برای سال جدید آماده نیستم .

نمی دونم سال آینده چطور خواهد شد برام ، اما سالی گذشت دلچسب و راضی کننده نبود ، دلیل داره ها : علت و مسبب اصلی کسی نیست جز خودم ، بله خودِ من 


عملگرد ما کیفیت زندگی رو تعیین می کنه و وقتی به گذشته نگاه می کنم ، سرم رو پایین میندازم ، خیلی بده می دونم !

نوشتن را رها کردم ، متون بالا برای عصر است و حالا 5 دقیقه بامداد 29 اسفند . 


کلی سوال راجع به کم و کیف سال سپری شده دارم که باید بشینم با حوصله و حسابی بهشون جواب بدم . 

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان