مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

روزهای گرم شبه تابستانی خرداد

امروز تازه نه خرداده و تهران به گرم ترین درجه حرارت خودش رسیده در حال حاضر real feel یعنی چیزی که الان حس می شه 40 درجه سانتی گراده !!!!!!

گلدونارو پر اب کردم که مبادا زبون بسته ها تشنه بمونن :( 

کولر روشن و محیط اتاقم خدارو شکر دمای خوبی داره و لذت بخشه 

به شدت احساس خستگی می کنم این روزها ، دوستی دارم که فعال در طب اسلامیه می گفت : برادر حجامت لازمی خیلی برات خوبه و البته مزایای دیگری هم داره ، یکمی می ترسم ، یه ترس کاذب البته ، ان شاالله اگر بشه حتما می رم 

سفری رو برنامه ریزی کردیم برای سه شنبه که راهی بشیم و بتونیم از این شلوغی و رخوت  دور بشیم + دوچرخه ها رو هم با خودمون می بریم :) 

دارم قطعه شادی از مجموعه بوی پیراهن یوسف استاد انتظامی رو گوش می دم که بسیار لذت بخشُ مفهومیه 

تلاشم این روزها اینه که نمازامو به اول وقت و به جماعت در مسجد به جا بیارم و برای خودم طلب مغفرت و بخشش کنم تا بتونم به مرور و پله پله آلودگی و پلیدی هایی که در قلبم جای گرفتن رو از بین ببرم به امید خدا . 


برم اتاقمو بیشتر مرتب کنم :) 

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان