مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

جوان و اشتغال

#موقت


جوانم ، علی الظاهر ، آیینه چنین می گوید !

تحصیل کرده در یک دانشگاه دست چندم تهران با معدلی کم جان و کم توان که دلایلی دارد و شخص اول مسبب آن خودم هستم .


روزنامه ها را می گردم برای کار ، جالب است برای رشته من حتی یک کار هم نیست !

5 سال در دانشگاه زحمت کشیدم ، حده اقل اندازه خودم ، بهترین نبودم هیچوقت اما از دیروز های خودم بهتر بودم و همین برایم کافی بود تا ادامه دهم ...

حالا هم کارشناسی ارشد ، اگر پذیرفته شوم ! هزینه تحصیلم را از کجا بیاورم ؟ هزینه های زندگی ام رو چطور ؟

به نام خدای روزی دهنده ای که همواره در نهان و آشکارا برای من راه گشاست 

هنوز هم دلم سراغ آرزوهایم را می گیرد که درست نک قله قاف جا مانده اند ...


***

در تنهایی ها و خلوتم جز با خدا سخن نخواهم گفت و از او مدد نخواهم گرفت ، درهای بسیار را بسته ام و چشم و دل دوخته ام به درهای آسمان و دست به دامان اهل بیت علیهما سلام 

اینجا که من ایستاده ام تا خدا فاصله ای نیست به جز ترک گناه 

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان