مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

روزنوشت 1

بیدار شدم از سر و صدای مستاجر :|

در بسترم هی اینور و اونور چرخیدم تا بتونم حداقل چند دقیقه خوب بخوابم اما موفق نبودم ، امروز روز دوم برای منه ، کلی کار دارم که باید انجامشون بدم مهم ترین اونها رسیدن به سیر مطالعاتی قرآنی هستش که درجه اولویتش برام یک هست و بعدش رسیدگی به کارهای خونه و خصوصا اتاقم ، مثل گردگیری و جارو کشیدن ، مرتب کردن کتاب ها و لباس ها و اتو کردن لباس هایی که تازه شسته شدن 

یه چک لیست تهیه می کنم از کارهایی که باید امروز انجامشون بدم و می زنم روی دیوار و پس از انجام هر کدوم باید تیک بزنم :) که یعنی من موفق شدم و رسیدم به هدف 


امیدوارم این ماه رمضان کم کم بتونم به دسته مومنین واقعی نزدیم بشم و بتونم کسی بشم که مدنظر خداست ، ان شاالله 

امید که قدر لحظات زندگی را بدانم و از هر لحظه بری رشد و پر گرفتن بهره ببرم 

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان