مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

شبانه

شبانه های من ، متفاوت است 

سکوت می کنم و به آدم ها فکر می کنم ، به خودم به آینده ، راستش حقیقتی که پیش روی من است بیشتر خاکستری ست ، وقتی از معجزه فاصله بگیرم و از خوشبینانه رصد کردن آینده ، تمام آنچه می ماند ، انسانی در هم شکسته از فشار همه چیز حتی چکه های شیر سینک !


من خوبم ، آسمان صاف است و ماه نورش را روی زمین می ریزد به امید اینکه کسی آن را بردارد و کاری بکند 

وارد روز چهارم رمضان المبارک شدیم ، روزی که گذشت ، همراه بود با کار فراوان و خستگی مفرط از کار ، تمیز کردن اساسی دوچرخه از روغن های خشک شده ی سالهای پیش و زخمی شدن چند جای دستم ، حکایت از ان دارد که من ، با وجود سختی ها و مشقت ها برای رسیدن به علاقه ام ، جنگیده ام :) 


باقی اش بماند برای بعد 

۱ ۰
Roghaieh ..
۰۲ مرداد ۲۳:۱۴
من نمیدونم شنیدید یا جایی خوندید.ولی من  بش اعتقاد دارم
چون با همین چشمای خودم دیدم 
یه ورق...یه خودکار و یک عالمه خواسته از خدا با جزئی ترینشون با تاریخی که دوست دارید اون اتفاق بیقته رو همرو بنویسید همزمانی که فعل نوشتنتون حال باشه یعنی اگه دوس دارید فلان سال فلان روز مثلا یه جایی برید بنویسید
من رفیقم نوشته بودسال87.88بره مکه
آخرین روز سال87 حرکت کرد به طرف مکه سال تحویل هم اونجا بود
و خلاصه خیلی چیزای دیگه
ولی من خودم نوشتم براورده نشده شاید نمیدونم واسه خاطر این بوده که خیلی هی به اون برگه نگاه میکردم که حتما اتفاق بیفته:)

پاسخ :

دارم چنین چیزی ولی دنیا خیلی بازی ها داره برام ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان