مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

ورزش در ماه مبارک رمضان

از شروع ماه مبارک این دومین روزی بود که موفق شدم برم تمرین ، شب های رمضان صفای خاصی داره ، خلوتی خیابان ها و کوچه ها آخ آخ خیلی خوبه :) 


امشب نزدیک به هشت کیلومتر رکاب زدم که بیشترش خلاف جهت این باد شدید بود و حسابی منو به چالش کشوند ، من از رکاب زدن خلاف جهت بیشتر خوشم میاد چون سبب پیشرفت می شه و استقامت انسان هم به مراتب بیشتر می شه :) 


خودم و همه شما رو به ورزش توصیه می کنم ، به فرموده حضرت آقا ، جوان باید پویا و فعال در همه زمینه ها باشن ، من هم در حد توان در عرصه ای که توانش رو داشته باشم ، دستور شما رو لبیک می گم :) 


توی این ماه به دلیل ضعف بدن و خستگی خیلی ها ورزش رو کنار می ذارن ، باید عرض کنم که حتی با پیاده روی منظم و چه بسا کوتاه شما می تونید به تناسب بدنتون در این ماه کمک کنید چرا که بدن در موقعیتی خاص قرار داره و به سادگی می شه تربیتش کرد .


پس حتما یک ساعت پس از افطار امتحان کنید ، خیلی لذت بخشه :) 

التماس دعا 

۱ ۱
مریم ..
۱۸ آبان ۲۳:۴۸
خوشبحالتون...دچرخه سواری....چقد خوش میگذره

پاسخ :

ورزش من دوچرخه سواریه و البته بیش از 20 روزه که تمرین نکردم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان