مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

تعیین رشته :)

بالاخره امروز پس از پشت گوش انداختن های مکرر ، موفق شدم برای ارشد ، رشته هایی رو انتخاب کنم ، همه رو هم از دم تهران زدم :) چندتایی هم شهرهای دیگه ، اما از اونجایی که رتبه م درخشان ترین بود ، شور خاصی در دلم داشتم . 


بنده خدا نفر اول آزمون ، چه استرسی داره :دی ، از همینجا خدمتشون سلام عرض می کنم و واقعا ممنونم برای مجاهدتشون در کسب این رتبه . 


تازه منتظریم نتیجه آزمون ازاد هم به دستمون برسه و یه شادی حسابی هم برای اون داشته باشیم . 


اما از شوخی گذشته ، این زندگی متزلزل من و تمام اتفاقات پیرامونم فرصت ها زیادی رو از من گرفتن و من فقط باید حواسم به چندتا موضوع باشه که زندگیم بیش از این خراب نشه ... 


دعـــــا کنید ...

۳ ۲
الـ ه ـام عـظـیـمـی
۰۲ تیر ۱۶:۲۷
خیره انشالله بهترین نتیجه :)

پاسخ :

هر چی خدا بخواد ، اون خیری که خدا مدِّ نظر داره برام ، منم تابعم 

Fardad Fariba
۰۲ تیر ۱۹:۳۴
سلام دوست عزیز .
وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارید .دنبالتون میکنم .
 منم یه وبلاگ فرهنگی دارم.
لطفا به وبلاگم سربزنید و در صورت تمایل دنبالش کنید .
:)

پاسخ :

تشکر از توجه شما 
فهیمه ...
۰۳ تیر ۱۹:۵۴
ان شاءالله قبول بشین.

پاسخ :

سپاسگزارم و محتاج دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان