مَـــردُمک

مردمک شرحی است از روزگار که در دالان مجازی روایت می شود

همسر

داشتن همسر انقدر مهمه ؟؟؟ 

+ ذهن پریشان و دلگرفتگی 



حقیقت را پایانی نیست !
۷ ۰
ویار تکلم
۰۵ شهریور ۱۹:۲۴
اره اما اگه واقعا هم سر باشه... 

پاسخ :

هست ، پیداش باید کرد ....
انارماهی : )
۰۵ شهریور ۱۹:۲۷
خیلی مهم تر از مهمه
ولی
مهم تر از اون اینه که یاد بگیریم چطور رفتار کنیم وگرنه بعدش دل گرفته تر از قبلش میشیم
پس
روزهای امروز رو به جای بها دادن به دل گرفته و اینها که صد البته میدونم واقعا سخته بهتره به خودسازی بگذرونیم

پاسخ :

در شرایطی که برای من بوجود اومده ، خودسازی بسیار بسیار دشوارتر شده ، نمی گم ممکن نیست ، قطعا ممکنه اما خب خود من هم دارای رذایل اخلاقی بی شماری هستم ، همین رفتار و اخلاق که فرمودید :( خیلی مهمه خیلی خیلی مهم ، چرا که وقتی به خودم رجوع می کنم جز کدورت آینه دل و روح چیزی نمی بینم ، حل کردن این دغدغه از سخت ترین هاست برای من . 

پناه بر خدا که خستگی هامو خریداره 

التماس دعا 
کوثر متقی
۰۵ شهریور ۲۲:۵۳
مهم و مفید هست !
اما به نظرم برای همه این جور نیست 
چون بخش بزرگی از ازدواج توکل هست یا به قولی ریسک 
یعنی تضمینی نیست که طرفمون واقعا همون جوری باشه که ما تصور می کنیم!
یه چیزی که باید قبل ازدواج دونست این هستش که ازدواج رنج مقدس و این که تو این دنیا نباید دنبال لذت مطلق گشت و..............

پاسخ :

آمادگی درونی برای ازدواج اون ریسک به شدت کاهش می ده ، این روزها برای من جوان از نوع پسر خوب بودن و خوب موندن مثل رویاست واقعیت جامعه ما داره روح جوانان رو از بین می بره ، وقتی نتونم خوب باشم سراغ هیچ خانواده ای نخواهم رفت ، چون هم اون دختر خانم تنزل پیدا می کنه و هم زندگیش از رشد و ترقی باز می مونه ، من نباید به خودم اجازه بدم با زندگی کسی بازی کنم. 
ای کاش می شد ای کاش از زندگی من حذف می شد 
نی لبک ...
۰۵ شهریور ۲۳:۲۵
خداوند همه چیز را جفت آفریده...
بله مهمه...
خداوند اونها رو مایه آرامش هم قرار داده...
ذهن پریشان و گرفتگی دل هم طبیعیه...
آرزو می کنم ذهن و قلبتون با عنایت خداوند مهربان آرام بگیره...

پاسخ :

یاد این بیت افتادم : 
از من گذشت و من هم از او بگذرم ولی 
با چون منی به غیر محبت روا نبود 
...
انارماهی : )
۰۶ شهریور ۱۲:۵۱
اصل در جامعه ی اسلامی اینه که به همدیگه خوش بین باشیم
این اصل در مرحله ی اول در مورد خود ما صادقه
انقدر به خودتون رذیله نچسبونید
خدا رو خوش نمیاد
یا حق

پاسخ :

مگر غیر از اینه که آدم خودشو بهتر از هر کس دیگه ای می شناسه ، من به خودم واقفم و می دونم چه کردم :( 
الهی که همیشه با دعای حضرت زهرا س در زندگی جدیدتون موفق تر از همیشه و همواره رحمت و برکت و سعادت خداوندی در زندگیتون  جاری و ساری باشه .
الهی آمین
شما به خاطر دانشی که دارید قطعا از جمله پیروزان این زندگی خواهید بود.
کوثر متقی
۰۹ شهریور ۰۹:۵۳
طرز فکرتون ستودنی است
امیدوارم همین جوری بمونه

+ان شاءالله همسر و همراهتون را خیلی زود پیدا کنید

پاسخ :

امیدورام این طرز فکر به عمل منتهی بشه . 
سپاسگزارم از دقت شما 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متن زندگی باید ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) باشد.

به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه‏تر است زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است (۳۰)

مردمک می خواهد ، پاک باشد و پاک بماند و ثابت قدم در راه رستگاری.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان